Sider

9. august 2011

Å onanere foran noen: Vitende tilskuere vs. uvitende tilskuere

Første gang jeg onanerte foran noen var med uvitende tilskuere. Det skulle ta meg ganske mange år før jeg var komfortabel med å onanere foran en vitende tilskuer. Fremdeles synes jeg det kan være vanskelig å slappe helt av når jeg onanerer foran noen som vet det, enda blikket som møter meg er aldri så fylt med kåthet og lykke. Jeg tror likevel øvelse gjør mester og for hver gang blir jeg tøffere og tøffere. Det er på grensen til å bli en fetisj på sammen måten som å onanere foran uvitende tilskuere.

For å onanere foran uvitende tilskuere har jeg derimot ytterst sjeldent hatt problemer med å gjennomføre. Det er vel helst det jeg vil gjøre når jeg onanerer. Det er lite som gjør meg mer kåt enn å gjøre ting folk ikke trodde du ville gjort. Frykten for å bli avslørt er ekstremt tennende, men også det faktum at folk ikke ser ut til å skjønne en dritt av det du gjør er helt fantastisk. Noen ganger møter jeg blikket til folk mens de går forbi, andre ganger later jeg som om jeg sover. Jeg tror at hvis folk virkelig hadde tenkt seg om, så hadde de skjønt hva jeg holdt på med. Men folk er rett og slett for naive, eventuelt høflige. For selv om jeg puster tungt og beveger hoftene så smått opp og ned, er det ingen som sier noe.

Å onanere uten at sexpartneren min vet om det er også veldig gøy. Dette er spesielt gøy hvis jeg på et eller tidspunkt vet at jeg kommer til å bli oppdaget. Målet er å klare og holde det skjult fram til orgasmen velter over meg, slik at jeg overrasker vedkommende med plutselige høye og lange stønn. Å onanere foran en uvitende sexpartner gir meg nesten den samme spenningen som jeg får når jeg onanerer foran totalt uvitende tilskuere, men jeg er nok mer tilstede i onanien fordi jeg ikke konsentrerer meg så mye om å ikke bli avslørt. Det gir meg med andre ord en mer avslappende følelse som minner om den jeg har når jeg onanerer foran en viten tilskuer, men jeg føler meg samtidig ikke like blottlagt fordi jeg faktisk skjuler det. Fantastisk kombinasjon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar