Sider

3. desember 2011

Tversoversløyfa



Vi danser oss varme. Jeg løsner på tversoversløyfa og ber henne holde den, mens jeg tar av meg skjorta. Hun tar i mot den og fester den rundt halsen sin."Er jeg slaven din nå?" spør hun. Jeg ser overrasket på henne. "Spiller vi virkelig det spillet?" spør jeg. "Jah", svarer hun utfordrende og danser vekk fra meg.


Jeg går etter henne. "Den er litt stram" sier hun og snur seg mot meg. "Er den det?" spør jeg, tar tak i håret hennes og drar hodet hennes bakover så hun kjenner båndet stramme enda litt mer rundt halsen. Da jeg slipper tar hun tak i bukseselene mine og trekker meg inntil seg. "Hva skjer hvis jeg oppfører meg dårlig?" hvisker hun inn i øret mitt. "Hva vil du skal skje?" spør jeg tilbake. "Jeg vet ikke. Jeg er usikker på om jeg vil bli toppet eller om jeg vil toppe" svarer hun.

Vi har hatt den samtalen før. Hun er vant til å dominere, men er nysgjerrig på å bli dominert. Jeg er likevel overrasket over at hun vil at jeg skal gjøre det. Jeg tar det som et stort kompliment. "Du får si fra da", sier jeg overlegent og går fra henne. "Jøss, så kostbar" fnyser hun etter meg.

Klokka er alt for mye og jeg er trøtt. Hun må bli igjen og rydde. Men før jeg går ber jeg om å få tilbake tversoversløyfa. Hun gir den motvillig fra seg. "Vi får ta det igjen en annen gang, når jeg ikke må rydde" sier hun og gir meg et lurt blikk. Vi klemmer lenge.

På veien hjem dukker det opp bilder i hodet mitt. Bilder av hva jeg har lyst til å gjøre med henne. Bilder av henne sårbar og naken, bare med en tversoversløyfe rundt halsen. Bøyd over et bord med den lille rumpa hennes struttende ut. Lenket fast i stolbeina. Mens jeg svinger pisken og gir henne et hardt og presist rapp over baken. Det er mye jeg skulle likt å gjøre, tenker jeg, hvis du ikke oppfører deg pent.

3 kommentarer: