Sider

24. november 2011

Onanihistorie 6: Klesklyper



Jeg lå i senga. Klokka var nærmere halv to, men jeg fikk likevel ikke sove. Jeg la meg på ryggen, stirret ut i mørket. Så lot jeg den ene hånda gli ned mellom beina. Å bruke orgasme som sovemedisin var en kjent sak. Jeg fant klitoris og lot fingrene gli over hodet. Frem og tilbake. Ingen respons. Jeg prøvde ny taktikk, sirkler. Men kroppen reagerte ikke. Jeg lot en finger gli lenger ned og inn. Det hjalp litt, men så døde lysten igjen.


Jeg satte meg opp, så meg rundt i rommet. Jeg trengte noe mer. Den "hemmelige" nattbordsskuffen stod åpen. Skulle jeg virkelig gidde? Jeg kikket ned i skuffen. Kjente lysten bre seg i hele kroppen i det øynene mine fant klesklypene. Blå og grønne klesklyper i plast. Jeg gidder, tenkte jeg, og plukket opp tre av hver farge. Litt lenger nede fant jeg brystklypene og plukket opp de også.

Jeg kledde av meg og la meg under dyna igjen. Så festet jeg en og en klesklype, langs de yttre kjønnsleppene mine. Tre på hver side. Smerten var intens. Jeg kunne kjenne hjerteslagene i underlivet. Men det var en god smerte. En etterlengtet en. Jeg skilte klesklypene til hver sin side, og lot en finger masere klitoris. Kåtheten og smerten blandet seg sammen. Kjønnsleppene mine hylte av velbehag og klitoris bredte kåte bølger ut i hele kroppen.

Jeg stoppet og strakte armen ut etter brystklypene. Kjente smerten tilta i underlivet. Pustet. Kløyp meg selv i brystvortene, slik at de ble stive og harde. Så kløyp jeg fast de to metallklypene. Jeg stønnet høyt av smerte og nytelse. Brystvorter og kjønnslepper var nå det eneste jeg kunne tenke på. Jeg lot hånda gli ned til klitoris igjen. Det var blitt vått der nede. Vått og varmt.

Jeg lot fingrene gli over klitoris, mens jeg kjente dyna presse mot klesklypene. Brystklypene klemme hardt i hver sin brystvorte. Smerte og kåthet om hverandre. Jeg stønnet høyt, klarte ikke holde lydene for meg selv. Like før klimaks ble smerten erstattet av en intens tilstedeværelse av kjønnslepper og brystvorter. Orgasmen bredte seg i hele kroppen. Jeg stønnet og gispet. Da den var over kom smerten tilbake. Øm og glad, fjernet jeg en og en klype. Så fort alle var lagt tilbake i skuffen, sovnet jeg som en stein. Tilfreds og fornøyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar