Sider

6. desember 2011

Brystvorteorgasme



Jeg lå på ryggen med bøyde knær. Hun stod på alle fire over meg. Jeg tok tak i hoftene hennes og presset kjønnet hennes ned mot låret mitt. Hun stønnet høyt av berøringen. Hun hadde ventet lenge nå. Torturert meg i flere timer, uten å få noe tilbake. Hadde ikke latt meg røre henne eller kysse henne. Men viet all sin oppmerksomhet mot meg. Og den nyinnkjøpte pisken. Slått meg til jeg ikke orket mer. Pult meg til jeg skrek av nytelse. Nå var det hennes tur.

Hun klemte låret mitt fast mellom beina sine. Bevegde hoftene opp og ned. Og presset kjønnet sitt ivrig mot meg. Jeg flyttet hendene mine oppover kroppen hennes. Kjente de deilige formene hennes. Puppene hennes var store og struttet mot meg. Brystvortene var stive og harde. Jeg lot fingrene mine leke forsiktig med de. Hun rykket til og stønnet etterlengtet. Jeg ble grådigere. Ga henne et vått tungekyss og beit henne i leppa. Hun stønnet enda høyere og beit meg skarpt tilbake. Lugget meg i håret og pustet tungt inn i øret mitt.

Jeg kløyp henne hardt i brystvortene. Det var som å gi henne støt. Hun stønnet høylytt og presset seg hardere og raskere ned mot låret mitt. Ukontrollert, fullstendig overtatt av kåtheten. Jeg fokuserte på brystvortene hennes. Jeg klemte, kløyp og dro. Hardere og hardere. Hun gispet og skrek. Jeg kysset henne. Dyttet tungen min hardt mot hennes, og ga den en skikkelig omgang. Hun hylte inn i munnen min. Jeg kløyp og klemte i brystvortene hennes. Fortere og hardere.

Hun skreik, presset seg desperat mot meg. Kysset meg. Beit og sleiket meg nedover halsen min. Så kom hun. En lang og intens orgasme, akkompagnert av et tilsvarende høyt og langt rop. Det varte helt til jeg slapp taket i brystvortene hennes. Så falt hun utmattet sammen oppå meg. Jeg strøk og kysset henne, mens pusten hennes ble roligere.

Da hun kom til seg selv igjen begynte hun å le. "Du fikk meg til å komme bare ved å ta på brystvortene mine!" sa hun overrasket, men entusiastisk. Jeg gliste fra øre til øre og kysset henne ømt. Dagen etter skjedde det igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar