Sider

19. desember 2011

Vil du suge meg?

Jeg steller meg bak han, stryker han over ryggen og kysser han lett i nakken. Kroppen hans er varm og deilig. Jeg presser meg inntil han, presser kuken min mot baken hans. Jeg svimler av kåthet. Så setter jeg meg på stolen og fisker opp en kondom fra bukselomma. Han smiler, men blir brått usikker da jeg gir den til han.

Jeg knepper opp buksa og lar kuken henge ut over bukselinninga. Han ser spørrende på meg. "Er du komfortabel med å runke eller suge meg?" spør jeg. Han ser nesten litt skremt ut, blir bare stående med kondompakken i hånda, mens jeg sakte begynner å runke meg selv.


Jeg er kåt og utålmodig: "Gi meg kondompakka da, jeg kan gjøre det selv". Han ser på meg med et kåt blikk i det jeg trer kondomen sakte nedover kukhodet. Han tar et steg frem og tar forsiktig rundt kuken. Han lar hånda gli opp og ned, hardere og hardere. Jeg kjenner hvordan kuken presser mot klitoris, mens jeg ser denne deilige mannen foran meg vokse og bli tøffere.

"Vil du suge meg?" spør jeg igjen. Han svarer ikke, men setter seg ned på knærne foran meg. Han virker nølende, men tar til slutt kukhodet i munnen. Han suger og sleiker kuken min, blir stadig dristigere. Jeg lugger han i håret og presser meg mot han. Jeg svimler igjen og tenker ett sekund at kåtere og lykkeligere kan jeg aldri bli.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar