Sider

18. januar 2012

Biljardbordet: Del 1



Rommet er halvmørkt, bare lave lamper over biljardbordet lyser. Det er etter stengetid. Du jobber i baren. Sjefen har latt deg stenge. Jeg kommer fem minutter før stengetid, akkurat som avtalt. Du serverer meg en øl og ber meg vente ved det innerste bordet. Da alle gjestene endelig har gått og du er ferdig med oppgjøret kommer du bort til meg. "Skal vi spille en runde?" spør du. "Hva spiller vi om?" spør jeg tilbake. "Best av tre får gjøre hva den vil med den andre" svarer du utfordrende. "Deal" sier jeg og smiler selvsikkert.

Vi er gjevngode og like dårlige tapere. Du prøver alle mulige skitne triks for å sette meg ut. Stå tett bak meg, hviske meg skitne ting i øret, beføle meg, ta på deg selv og ikke minst slenge ydmykende og nedsettende kommentarer om spillet mitt. Jeg er ikke noe dårligere. Puster deg stønnende inn i øret, beføler brystvortene dine, kler av meg et og et plagg for hver kule jeg får ned og koser meg verre når du spiller dårlig.

Du vinner første runden, men i den andre er jeg overlegen. Vi kjenner nervene begge to. Vi står likt. Nå gjelder det å vinne. Vi har begge kun den sorte kulen igjen. Da legger du inn ditt hittil skitneste triks: Du henter frem den nye kuken din. Du fester den utenpå buksene dine og steller deg bak meg. Så begynner du å runke deg selv, tett inntil ryggen min. Slaget er tapt, jeg klarer ikke konsentrere meg om noe annet. Ingen er så heit med strap-on som det du er. Du stråler av selvtilfredshet og ondskap. Den sorte kula ligger perfekt foran hullet du skal ha den ned i. Treffsikker og kåt, klinker du ned åttern der den hører hjemme.

"Vær snill, okay?" sier jeg bedende, selv om jeg vet det er til ingen nytte. "Kom her" kommanderer du. Jeg lystrer. Stiller meg foran deg, på kortsiden av biljardbordet. Jeg er nesten naken, bare boxeren og skinnbootsene igjen. Du tar frem et tau og binder hendene mine på ryggen. Så tar du skjerfet ditt rundt øynene mine. Du tar et godt tak i håret mitt, presser baken min hardt mot bordet. Sprer beina mine og lar meg kjenne den blodsprengte kuken din presse mot underlivet mitt. Du beføler innsiden av lårene mine, biter meg i brystvortene, knar og klyper på de mest følsomme stedene, plasserer hånda di rundt halsen min og klemmer forsiktig.

Jeg er fullstendig bortkommen, har for lengst glemt tid og sted. Alt jeg vet og kjenner er deg, kuken din og hva de varme hendene dine gjør med meg. Jeg puster tungt og stønner for meg selv. Du lar en hånd gli ned i boxeren. Jeg er dyvåt. Du ler tilfreds og lar tre fingre støte inn i det våteste. Jeg stønner høyere. Klarer så vidt å holde meg oppreist. Så trekker du deg ut igjen, snur meg rundt og presser hodet mitt ned mot bordplata. "Bli der" sier du bestemt. Du tar av meg bokseren, og forsvinner..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar