Sider

17. januar 2012

Onanihistorie 7: På campingplassen



Jeg hadde vært på sykkeltur i nesten halvannen uke. Med lange og intense dager med sykkeling. Kroppen var mørbanka og jeg lengtet etter litt hvile. Jeg bestemte meg derfor for å roe ned på syklingen og bruke mer tid på stedene jeg besøkte. I nesten en uke hadde jeg følt meg totalt aseksualisert. Sykkelræv var etter min bok sterkt oppskrytt, mens sykkelfitte derimot var noe jeg kunne relatere meg til. Etter en uke på sykkelsetet var det som om klitoris og kjønnslepper hadde takket for seg. Jeg hadde prøvd å onanere flere ganger, men underlivet mitt ga ingen respons.

Det var ikke før etter tre dager med nedtrapping at kjønnsorganet mitt skulle våkne til liv igjen.
Jeg hadde satt opp teltet mitt på en liten campingplass helt nede ved havkanten. Hvor fjellet gikk rett ned i havgapet på den andre siden og vannet lå blikkstille. Jeg hadde fått beskjed om å gå til andre siden av campingplassen, der skulle det finnes både vaskemaskin og tørketrommel. I tillegg til dusj og do selvfølgelig. På den andre siden var det roligere og mye mindre folk. Så jeg fikk både dusj og bad helt for meg selv.

Etter en varm og etterlengtet dusj, tok jeg håndkle rundt livet og tuslet litt rundt i lokalet. I gangen mellom dusjen og toalettene var det satt opp tre små båser med en vask, et speil og et lite forheng foran hver bås. Vasken var lav og speilet stort, slik at jeg kunne se meg selv fra midten av låret og oppover. Jeg trakk for forhenget, lot håndkle gli nedover hoftene, og ble stående og beundre meg selv i speilet. Jeg begynte å ta på meg selv. Lot hendene gli over den glatte, nyvaskede kroppen min. Kna og klype i pupper og brystvorter. Kjenne forhenget berøre meg forsiktig bakfra. La hendene gli nedover magen, til innsiden av lårene.
Til min store lettelse var det som om hele kroppen hadde våknet til live etter en uke i dvale. Kåtskapen veltet over meg som om det skulle vært første gang jeg kjente kåthet.

Jeg lot en hånd leke med klitoris - som for første gang på en evighet responderte for hver minste berøring - mens den andre hånden fant veien opp mellom beina. Jeg lot to fingre gli inn og finne det lille ru punktet på innsiden. Maserte det intenst mens jeg penetrerte meg selv og lot den andre hånden maserte klitoris. Orgasmen kom som en eksplosjon i hele kroppen, mens jeg sprutet ut deilig fittesaft så det dannet en liten dam på gulvet. Opplevelsen var så overveldende at jeg brast ut i latter etterpå. Endorfinene og kåtskapen hadde endelig fått sluppet ut. Og jeg var lykkelig nypult.


Dammen med fittesaft lot jeg være å tørke opp. Som et slags suvenir. Her skulle det ikke skjules for noen denne herlige hendelsen som nettopp hadde funnet sted. Synd ingen egentlig ville skjønne hva som hadde skjedd..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar