Sider

19. januar 2012

Biljardbordet: Del 2

Jeg aner ikke hvor lenge jeg blir stående slik. Det virker som en evighet. Jeg lurer på hva du gjør. Står du bare i et hjørne og ser på meg? Har du gått for å hente noe? Eller har du bare tatt en tur på do? Forslagene er mange. Jeg kjenner hvordan beina mine skjelver under meg. Pulsen er høy og jeg nærmest kaldsvetter av spenning. Da hører jeg skrittene dine. "Vi har aldri prøvd spanskrør før, men jeg tenkte vi kunne prøve noe lignende," sier du triumferende. "Dette er jo tross alt en biljardklubb..."

Du lar setningen henge i luften. Jeg stivner til. Har hun virkelig tenkt til å gjøre det jeg frykter?
"Du vet, det lønner seg sjelden å være stor i kjeften med meg. Det straffer seg dessverre, alltid." Smakk! Et presist rapp over høyre rumpeballe. Jeg skriker ut i sjokk og smerte. Er det en biljardkølle?! Hun ler av reaksjonen min og gir meg et tilsvarende rapp over den venstre rumpeballen. Smerten er som ingenting jeg har kjent tidligere. Jeg er anpusten og nærmest rådvill. Hvor lenge har hun tenkt til å gjøre det her? Har hun tenkt å pule meg med den også?!

Hun holder det gående til rumpa mi har alle mulige mønstre av røde streker. Hun kaller det kunst og ler fornøyd. Som belønning er hun øm og myk med meg. Stryker meg forsiktig over de glødende rumpeballene mine og kysser meg lett oppover ryggraden. Så sprer hun beina mine, humrer for seg selv når hun ser hvor våt jeg er, men lar for en gang skyld være å kommentere det. Hun maserer de indre kjønnsleppene mine. Jeg stønner av velbehag og ønsker meg mer. Ønsker meg kroppen hennes naken inntil min. Ønsker meg kuken hennes inni meg. Tungen hennes.. Henne.
I stedet får jeg fingrene hennes igjen, som på ingen måte er et dårlig alternativ. Først to, så tre og til slutt fire. Hun støter inn i meg, varmer opp musklaturen og gjør meg videre. Jeg mumler og stønner.

Så trekker hun seg ut og støter noe hardt og fremmed inn i meg. "Ta det med ro, jeg bruker kondom," sier hun, som om jeg skjønner hva hun har puttet inn i meg. Jeg tenker meg om og skvetter til. "Er det biljardkølla?" spør jeg redd. "Det er det.." svarer hun med et smil. "Slapp av nå, så jeg får kommet ordentlig inn i deg." Lett for deg å si, tenker jeg. Men lar vaginaens glupske kåthet ta overhånd og lar beistet trenge inn. Jeg er ikke sikker på hva som gjør meg kåtest; biljardkølla inni meg eller tanken på hvordan dette ser ut utenfra.
Hun klyper meg i de såre rumpeballene mens hun støter inn i meg. Jeg stønner og klynker av smerte om hverandre. Så putter hun en finger inn i analen. Jeg gisper. Usikker på om jeg kan ta mer. Det er fittesaft overalt, ingen vits å bruke glidemiddel. Hun lar en finger til gli inn. Jeg bare stønner og mumler. Biljardkølla støter fremdeles inn og ut av vaginaen min.

Hun stopper opp litt, trekker ut fingrene og skritter på hver sin side av biljardkølla. Så presser hun noe større mot analåpningen min. Noe hardt, men samtidig mykt. Jeg skriker i det jeg skjønner hva det er; kuken! Sakte, men sikkert lar jeg også kuken trenge inn i meg, mens biljardkølla fortsetter å penetrere det våteste av alle hull i verden. Jeg svever. Klarer ikke tenke. Bare roper og stønner inn i uendeligheten. Kommer og kommer og kommer. Eksploderer og eksploderer, helt til hun ikke orker mer. Da snur hun meg rundt og legger meg bakover. Fortsatt med hendene bundet på ryggen og skjerfet rundt øynene. Jeg hører henne ta av seg strap-on'en og hoppe opp på biljardbordet.

Hun er naken og kåt langt nedover låret. Så skrever hun over meg og presser kjønnet sitt ned mot ansiktet mitt. "Ut med tunga, nå er det min tur", sier hun og gnir klitorisen sin mot munnen min. Jeg sleiker og suger og sleiker til jeg blir nummen, mens hun presser seg hardt mot meg til jeg nesten ikke får puste. Hun spruter og sikler fittesaft i hele ansiktet mitt og utover hele biljardbordet. Jeg vet hun skriker og stønner, men lårene hennes presser så hardt mot ørene mine at jeg så vidt hører det. Så blir hun rolig og slapp, og jeg kan høre henne puste tungt og tilfredsstilt over meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar